Agiriak eskatzeko

Matrikula, klasera etortzea, tasak ordainketa, etabar.

Ez ohiko matrikula eskaria

Irailaren 18tik, 13:00etatik, urriaren 3a arte, 13:00ak arte. Esleipena: urriaren 8an.

Erreklamazio orria

Eskolarekin zerikusia duen edozein gauzari buruz, matrikula izan ezik.

Eskaera bidaltzearen frogagiria eta ondorengo erantzuna zure posta elektronikoaren Spam karpetan ager litezke.

Ordutegia aldatzeko eskaria

Ikasturtean zehar.. Informazio gehiagorako joan: Ikasleak - Klaseetara etortzea.

Basauri HEOra eskola agiria aldatzeko eskaria

Espedientea beste HEO batetik Basaurikora ekarri baino lehen, matrikulatuta dagoen HEOean baja eskatzea derrigorrezkoa da. Epea: 2020ko martxoaren 31ra arte, hau barne.

Matrikula ofizialari uko egiteko eskaria

Maiatzaren 1etik aurrera istripu edo gaixotasun larriren bat izan eta gertakizun hori egoki justifikatu duten ikasleek soilik egin ahal izango dute uko. Uko egiteko eskaera onartzeko ezinbestekoa da ikaslearentzat guztiz ezinezkoa izatea azken ebaluazioko probak egitera joatea, eta ordurako ikasleak proba horietakoren bat egin ez izana.

Dokumentuak pdf-n lortzeko, klikatu hemen.